Web TopBroker.cz je portál zaměřený na finance a bydlení, jedná se o poměrně lukrativní a žádaná témata a proto jsme se rozhodli, dát možnost ostatním propagovat zde jejich PR články a po domluvě i tematické bannery. Propagace pomocí PR článků je oblíbená metoda pro budování kvalitní a stabilní SEO, nákupem článku získáte kvalitní zpětné odkazy, které podpoří Váš web – bude se pak zobrazovat ve výsledcích vyhledávání známých vyhledávačů výše apd.
Web má historii od června roku 2013. K srpnu 2015 bylo publikováno okolo 700 unikátních článků a web nasbíral ranky GPR3/SR1.
Texty nám píší ověření a zkušení copywriteři, není problém mít text zpracovaný na mírů přesně podle Vašich požadavků.

Ceník reklamních článků
Balíček | Umístění 1 článku | Napsání 1 NS |
---|---|---|
1 až 4 články | 1000 Kč | 100 Kč |
5 až 9 článků | 800 Kč | 80 Kč |
10 a více článků | 700 Kč | 50 Kč |
(ceny je možné v rámci jistých pravidel upravovat, pokud máte o zveřejnění Vašeho článku vážný zájem, určitě se ozvěte)
Pravidla pro umístění PR článků
- články jsou umístěny natrvalo
- článek se bude nejprve zobrazovat na indexové straně, později bude dohledatelný přes kategorie
- článek může obsahovat maximálně 3 odkazy
- legální tematický obrázek dodá naše redakce
- články jsou zveřejňovány do 3 pracovních dnů
- poměr komerčních a nekomerčních článků nikdy nepřekročí 10%
Bannery a jiná forma reklamy
Na webu TopBroker.cz je mnoho volného prostoru, který je možné využít pro Vaše zviditelnění. Nejatraktivnější plochy jsme vybrali a uvedli jako příklad, kde můžete mít své bannery nebo odkazy. Ceny jsou inviduální, proto při zájmu o umístění prosím vyplňte kontaktní formulář, reagujeme nejpozději do 12 hodin od zadání požadavku.
- Jedná se o plochu na hlavní stránce portálu TopBroker.cz
- Reklamní plochu lze cílit na určité články / kategorie článků nebo všechny články, jde o vertikální a blokový prostor.
- Jedná se o prostor, kde se uživatel rozhoduje půjde li vyhledávat v kategoriích nebo si přečte některý z nejnovějších článků.
- Tuto reklamní plochu lze cílit do určitých kategorií.
- Jedná se o plochu na stránkách, které jsou „statické“ a nejsou zařazeny v kategoriích, odkazovány jsou z hlavního menu.
- Jedná se o vertikální reklamní plochu, která je zobrazena všem uživatelům co navštíví poradnu.